Rólam

Brand menedzser, online marketinges, digitális történetmesélő vagyok. Valójában 0-24-ben az Instagramot pörgetem és kétsoros szövegekben gondolkozom.  Hiszek a jó sztorikban, az egyedi karakterben, hiszen ez az, ami segít megkülönböztetni az online és offline térben.  

A történetem 2010-ben kezdődött, amikor elsőéves egyetemistaként, félig viccből jelentkeztem egy Facebook hirdetésre. Néhány hét múlva az egyik legnépszerűbb hazai stylist rajongói oldalának kezelője lettem - ekkor már kevésbé nevettem. A közösségi média még gyerekcipőben járt, nem voltak hirdetések vagy Facebook kézikönyv, a ‘10 garantált lépésről’- egyedül tesztelni lehetett, így teszteltünk.

img_9717.jpg
Egyetem mellett folyamatosan foglalkoztam Facebook oldalak kezelésével, tartalom gyártással, blogolással, szövegírással, hírlevél összerakással. Hamarosan azon kaptam magam, hogy nem csak Facebookot menedzselek, és mire kézbe fogtam a média diplomámat, már főállásban is marketingesként funkcionáltam.

img_9872.jpg

Szerencsésnek mondhatom magam, mert az évek folyamán ügynökségi és ügyfél oldalon is pörögtem. Öt év alatt több tucat márka történetével ismerkedtem meg és kialakítottam saját, bizonyítottan bevált metódusomat.

Az idő nagy részében egyszemélyes ügynökségként működöm. Grafikusokkal, fotósokkal, kiajánlókkal, határidőkkel és számlákkal zsonglőrködöm "terápiás terrierem" Nala mellől. A digitális detoxot csak hírből ismerem, és nem tervezek egyhamar szünetre menni.

Ha van egy jó történeted, de nem tudod, hogyan meséld el eredményesen, dobj egy sort nekem!

A bejegyzés trackback címe:

https://katapal.blog.hu/api/trackback/id/tr7914255107

katapal

Friss topikok

süti beállítások módosítása